MFD RNS 3

Alles met betrekking tot
Audi, Seat, Skoda & Volkswagen navigatie
Gebruikersavatar
Gerritje - In Memoriam †
Senior Member
Berichten: 13447
Lid geworden op: 03 okt 2004 17:14

MFD RNS 3

Bericht door Gerritje - In Memoriam † »

Naar wat ik uit "doorgaans welingelichte" kringen heb vernomen komt er medio 2007 met ingang van modeljaar 2008 een nieuwe Navigatie voor VW/Seat/Skoda met de typeaanduiding RNS 3.
Volgens deze berichten zou het een supersnelle navigatie zijn waarin ook plaats is ingeruimd voor SD kaarten. Zoals bij de MMI van Audi al gebruikelijk is.
Dat er een systeem komt dat aan de eisen van de tijd voldoet is logisch want het huidige DVD systeem, de RNS 2 is volkomen uit de tijd door de uiterst trage wijze van gegevensverwerking.

Dit zal ook de reden zijn dat er, zoals ik enige tijd geleden al schreef, een zekere mate van "dumping" van MFD 2 DVD systemen te bespeuren viel
http://www.navigatiehelpsite.info/Forum ... php?t=7422

Ik heb nog even een paar "contactpersonen" geraadpleegd.
Er worden op dit moment op grote schaal VW navi's gedumpt die bij een beperkt aantal opkopers terecht zijn gekomen. Waarschijnlijk is er iets nieuws op komst dat de verkoop van deze oude en trage apparatuur niet interessant meer maakt.
In het deze week verschenen VW krantje wordt al een colledig ingebouwde (met pasrand) Pioneer HD1BT aangeboden voor 2895, en dat is goedkoper en stukken beter dan een VW navioplossing.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “V.A.G”